Қамқоршылар кеңесі отырысының №19 хаттамасы

Жұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емес
 

ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ

"ҚОСТАНАЙ ҚАЛАСЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ №16

ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ"

КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ

 

КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ

"ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА №16

ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ГОРОДА КОСТАНАЯ"

УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКИМАТА КОСТАНАЙСКОЙ ОБЛАСТИ 

ХАТТАМА

2024 ж.29 наурыз

 

ПРОТОКОЛ

№19

 

ҚАМҚОРШЫЛЫҚ КЕҢЕСІНІҢ ОТЫРЫСЫ

(қашықтықтан форматы)

Төрағасы – Джантасов Е. Н.

Хатшысы – Байрамов Р.В.

Қатысқандар: Сафарян Л.В., Бейсимбаева Ж.С., Павленко Д.А., Дубинина И.И., Шин Д.В., Го Тин-Шин Н.Н., Зелепухина Л.Ф., Азанбаева А.А., Саяпина Н.Н., Фишер А.В., Зайцева Е.В., Ельжасов И.Б., Райн А.Я., Байрамов Р.В., Есентемирова А.А., Белоглазова В.М., Садуева К.С., Мурзабекова А.Б., Калимова А.К.

КҮН ТӘРТІБІ:

  1. 8-9 сыныптардағы білім беру процесінің жай-күйін бағалау туралы. Білім алушылардың оқу сабақтарына қатысу жағдайын бағалау туралы;
  2. Тұрмысы нашар отбасыларға, «тәуекел тобындағы» оқушыларға әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету жөніндегі жұмыстың жай-күйі туралы (жеке консультациялар);
  3. 9-10 сынып оқушыларының кәсіптік бағдар беру жұмысының жай-күйі туралы;
  4. Отбасындағы тұрмыстық зорлық-зомбылық пен балаларға қатыгездіктің мониторингі және ерте алдын алу туралы;
  5. Қауіпсіз жағдайларды қамтамасыз ету

1. Тыңдалды: Садуева К.С., Мурзабекова А.Б., директордың ОІ жөніндегі орынбасарлары, Калимова А.К., Байрамов Р.В., директордың ТЖ жөніндегі орынбасары. Садуева К.С., Мурзабекова А.Б., Калимова А.К., Байрамов Р.В. Қамқоршылық кеңес мүшелерін 8-9 сыныптардағы білім беру процесінің жай-күйін бағалау, білім алушылардың оқу сабақтарына қатысу жай-күйін бағалау туралы хабардар етті. Әкімшілік қызмет түрлерінің, жұмыс нысандары мен әдістерінің, көрнекі материалдардың алуан түрлілігі мен оңтайлы үйлесімін, мұғалімдер А. И. Ким, А. К. Есқалиеваның цифрлық білім беру ресурстарын тиімді пайдалануын атап өтті.  8, 9 сыныптарда химия, физика, алгебра бойынша бағдарламалық материалды игеру деңгейін анықтау мақсатында пән мұғалімдері Л. Ю. Селях,  А. Т. Абитаева, С. В. Садовникова, Е. С. Шокарева жүйеде үлгерімі төмен білім алушыларға сауалнама жүргізу, ынталы оқушылар үшін сараланған тапсырмаларды ойластыру. 8-9 сыныптарда сабақтарда жұмыс істейтін барлық пән мұғалімдері практикалық бағыттағы тапсырмалар мен оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып, функционалдық, оқу және жаратылыстану-математикалық сауаттылықты дамыту бойынша жұмыс істейді.  Барлық пән мұғалімдеріне оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша жұмысты жалғастыру, нашар оқитын  оқушыларға оқытуды даралау мен саралауды пайдалана отырып, қолдау көрсету, білімдегі олқылықтарды жою мақсатында жүйелі түрде консультациялар жүргізу. 8-9 сынып жетекшілерінің тәрбие жұмысын жеткілікті деңгейде деп атап өту.    Р. В. Байрамов 8-9 сынып жетекшілеріне оқу үлгерімін, оқушылардың оқу сабақтарына қатысуын бақылауды күшейтуді ұсынды. 8 "Б", 8 "Д", 9 "Б", 9 "Г" сыныптарының сынып жетекшілері В. Е. Дерляин, С. В. Садовникова, А. Ф. Кужекова, А. К. Есқалиева ерекше назар аударуды, жеке көзқарасты талап ететін оқушыларды оқыту және тәрбиелеу, алдын алу бойынша жүйелі мақсатты жұмысты жалғастыру (№1 қосымша).

Қаулы етті:

1.1 Ақпарат назарға алынсын.

2. Тыңдалды: Есентемирова А.А., мектептің педагог-психологы. Есентемирова А.А. Қамқоршылық кеңес мүшелерін «тәуекел тобындағы» оқушыларға, тұрмысы нашар отбасыларға әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету бойынша жұмыстың жай-күйі туралы хабардар етті. Баяндамада педагог-психологтарға: оқушылар мен олардың заңды өкілдеріне аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу және оның жасөспірімдер ортасында көрінуіне жол бермеу бойынша жадынамалар мен ұсынымдар әзірлеу ұсынылды. Оқу жылы ішінде балалардың психологиялық денсаулығына теріс әсер ететін және теріс ағымдарды насихаттайтын әлеуметтік желілерге мониторинг жүргізу. Тәуекел тобындағы оқушылармен байланыста болу, балалардың жағымды эмоционалды жағдайын сақтау. «Отбасы портреті» түрінде тұрмысы нашар отбасы мүшелерінің эмоционалды жағдайына мониторинг жүргізу. Сынып жетекшілеріне ұсынылды: оқушылар мен ата-аналар чаттарына педагог-психологтар әзірлеген автодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу және оның жасөспірімдер ортасында көрінуіне жол бермеу бойынша жадынамалар мен ұсыныстар жіберу. Оқушылармен және заңды өкілдерімен байланыста болу. Балалардың үрейлі мінез-құлқы жағдайында мектеп әкімшілігіне дереу хабарлау. Отбасындағы микроклиматты, отбасы мүшелерінің қарым-қатынасын зерттеу мақсатында ТТЖ актісін жасай отырып, тұрмысы нашар отбасыларға тоқсанына 1 рет бару. Өз сыныптарындағы оқушылардың эмоционалды жағдайын бақылау, балаларды өздеріне достық қарым-қатынасты жасау үшін балалармен жеке әңгімелер жүргізу. Директордың АКТ жөніндегі орынбасары А. Н. Винников мектеп сайтында автодеструктивті мінез – құлықтың алдын алу және оның жасөспірімдер ортасында көрінуіне жол бермеу бойынша педагог-психологтар әзірлеген ұсынымдарды жариялады (№2 қосымша).

Қаулы етті:

2.1 Ақпарат назарға алынсын.

 

3. Тыңдалды: Байрамов Р.В., директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, Белоглазова В.М., мектеп педагог-психологы. Байрамов Р.В., Белоглазова В.М. педагогикалық ұжымды 9-10 сынып оқушыларының кәсіптік бағдар беру жұмысының жай-күйі туралы хабардар етті. Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары Р. В. Байрамов қаланың кәсіптік білім беру мекемелерімен және кәсіпорындарымен ынтымақтастық жүйесін жалғастыруды атап өтті. Педагог-психолог В. М. Белоглазова оқушылармен кәсіптік бағдар беру жұмысын жалғастыруға ұсынылды. Сынып жетекшілеріне: сынып сағаттарында және ата-аналар жиналыстарында кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерін жариялау (№3 қосымша).

Қаулы етті:

3.1 Ақпарат назарға алынсын.

4. Тыңдалды: Есентемирова А.А., мектептің педагог-психологы. Есентемирова А.А. Қамқоршылық кеңес мүшелерін отбасындағы тұрмыстық зорлық-зомбылық пен балаларға қатыгездіктің алдын алу және мониторингі туралы хабардар етті. Әлеуметтік-психологиялық қызмет әр түрлі есеп түрлерінен тұратын оқушыларды үнемі бақылауда ұстайды. Әлеуметтік педагог Райн А.Я. балалары әртүрлі есеп түрлерінде тұратын ата-аналармен әңгімелесу жүргізеді. Сынып жетекшілері ерекше назар аударуды қажет ететін балаларды үнемі бақылауда ұстайды. Педагог-психологтар оқушылардың отбасындағы тұрмыстық зорлық-зомбылық белгілерін анықтау мақсатында мектеп педагогтеріне арналған жадынамалар мен буклеттер әзірледі. Директордың АКТ жөніндегі орынбасары А. Н. Винников мектептің сайтына мектеп педагог-психологтары әзірлеген жадынамалар мен буклеттерді орналастырды (№4 қосымша).

Қаулы етті:

4.1 Ақпарат назарға алынсын.

5. Тыңдады: А.Н. Винников директордың АКТ жөніндегі орынбасары.

А.Н. Винников Қамқоршылық кеңес мүшелерін білім беру процесін ұйымдастыру кезінде білім алушылар мен қызметкерлердің тыныс-тіршілігінің қауіпсіздігі шаралары туралы хабардар етті. Білім беру процесін ұйымдастыру кезінде білім алушылар мен қызметкерлердің тыныс-тіршілігінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі шаралар қанағаттанарлық деңгейде есептелсін. Мектеп қызметкерлеріне үнемі қауіпсіздік техникасын сақтау, санитарлық-гигиеналық, жылу, жарық, өртке қарсы және терроризмге қарсы режимдерді орындау тапсырылды. Мектептің педагогикалық қызметкерлері мен техникалық персонал мектеп жұмысының режимін орындауды үнемі қатаң қамтамасыз етеді. АКТ жөніндегі директордың орынбасары А. Н. Винниковке мектеп ұжымы құрамындағы өзгерістерді СКУД дерекқорына уақтылы түзетулер енгізу, СКУД жүйесін жаңғырту нұсқаларын қарастыру және Қамқоршылық кеңеске ақпарат беру (мамыр). Мектептің педагогикалық қызметкерлері мен техникалық персонал мектепке кіру карталары бойынша тұрақты түрде өтуді жүзеге асырады, қолжетімділік карталарының сақталуын қамтамасыз етеді және үшінші тұлғаларға берілуіне жол бермейді;

Қаулы етті:

5.1 ақпарат назарға алынсын.

6. Тыңдады: А.Н.Винников директордың АКТ жөніндегі орынбасары.

А.Н. Винников Қамқоршылық кеңес мүшелерін аппараттық-бағдарламалық кешенді енгізу туралы хабардар етті. "Білім беру саласындағы ақпараттандыру объектілеріне қойылатын ең төменгі талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ағарту министрінің 2022 жылғы 14 қарашадағы № 456 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы Қазақстан Республикасы Ағарту министрінің 2023 жылғы 6 қазандағы № 306 Бұйрығының 33-1-тармағына сәйкес әрбір білім беру ұйымында аппараттық-бағдарламалық кешен (АӨК) іске асырылуға тиіс. Сондай-ақ, бұйрықта функционалға қойылатын ең төменгі талаптар көрсетілген: 1) орта (бастауыш, негізгі орта және жалпы орта), арнайы және мамандандырылған Білім беру ұйымының ғимаратына баруды (келу, кету) есепке алу және тіркеу функциясын қолдану, тамақтануға ақы төлеу, оқушылардың сәйкестендіру карталары бойынша мектеп асханасында тегін және жеңілдікті тамақ алуды есепке алу және тіркеу ата-аналардың және өзге де заңды өкілдердің келісімдері. Ата-аналарының және өзге де заңды өкілдерінің келісімімен Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған сәйкестендірудің баламалы тәсілдерін қолдануға жол беріледі.

Қаулы етті:

6.1 ақпарат назарға алынсын осыған байланысты қазіргі уақытта мектепте АӨК енгізу және қолдау қызметтерін ұсынуға, сондай-ақ қолда бар СКУД жүйесін жаңғыртуға нарық мониторингі жүргізілуде.

6.2 Қамқоршылық кеңестің талқылауына АӨК енгізу туралы шешім ұсынылсын. Мерзімі: тамыз 2024

6.3 АӨК енгізу кезінде оқушылардың мектепке баруын автоматтандырылған есепке алудың бірнеше нұсқасын қамтамасыз ету:

6.4 биометриялық параметрлер бойынша мектепке баруды тек ата-ананың жазбаша келісімі бойынша, биометриядан бас тартқан жағдайда карточкалық қолжетімділікті пайдалану

6.5 мектеп педагогтері мен қызметкерлері бойынша осындай мүмкіндік болған жағдайда Биометрия бойынша автоматтандырылған есепке алуды жүзеге асыру

Төрағасы:                                                              Джантасов Е.Н.

Хатшы:                                                                  Байрамов Р.В.

Директор:                                                                  Ельжасов И.Б.

Add comment

Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын бұзатын қорлауға, ар-намыс пен абыройды қорлауға, ұлтаралық араздықты қоздыруға, ұятсыз сөздерді қолдануға және түсініктемелер жариялауға тыйым салынады.

Security code
Refresh

Яндекс.Метрика